You know who is beautiful?.. read the first word again

Fredag morgon hej! vaknade nyss och nu sitter jag på altanen och chillar hehe. Ska nog snart dra och byta om eftersom det är sjukt fint väder ute, och sola! nu känns det verkligen som sommar iallafall, hur bra? sjukt bra hihi. Ikväll blir det nog att dra på någon fezt. Kan ju skriva lite om igår med.. gick ner till Esplanaden för att kolla på när alla 9orna gick, sen så drog jag och Elin ut med Daniella, Emma och Jakob sen träffade man några på vägen, sen åkte vi in till Jönköping till vätterstranden där det var svinkallt eftersom jag hade shorts.. sen åkte jag hem och sov! haha. Nu ska jag sluta att skriva och dra ut istället, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback