Idag blir det faktiskt en hemmakväll för mig

Fredag kväll idag var det sista dagen på prao på Blomsterlandet, och som vanligt var det riktigt jobbigt att vara där sen är jag väldigt glad att jag slipper sur-kärringarna för evigt! nu ska vi inte snacka mer om det.. så iallafall senare efter jag hade slutat så träffade jag Oscar och han skulle fixa dricka, så imån blir det antagligen att dra på fest. Men inte idag för idag ska jag vara hemma och ta det lungt och kolla på film och sånt dära.. iallafall skitväder ute och då har jag en anledning för att inte vilja dra ut och göra nått..  Känner mig helt död efter denna veckan och dagen. Så denna kväll kommer bestå av: musik, godis och filmer. Men ni får iallafall ha en bra fredagskväll ni också ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback