And i will find you, and loose my mind

Lördag eftermiddag vaknade runt klockan 1 och gick direkt upp och åt. Nu ska jag snart gå och duscha och fixa mig klar. Senare ikväll blir det säkert fest. Måste fixa några grejer innan, så känner mig lite stressad.. kan iallafall kan ju skriva lite om igår. Började med att Jag och Elin träffade Julia och vi cyklade ner till Hemmakväll, sen så kommer någon Olle eller något? och skjutsade oss till fest i Egnahem. Sen så blev det att vara där hela kvällen och kom hem runt 3.. så jag är ganska trött nu men det skiter jag i! blir kanske att dra till samma fest ikväll om det skulle bli något där igen.

Sebastian Ingrosso feat. Alesso feat. Ryan Tedder - Calling lose my mind (extended club mix)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback