I don't care if you are joking, i'm in a bad mood and you're pissning me off

Söndag eftermiddag godmorgon.. kan börja att berätta lite om igår. Drog till Rxfm på A6 klockan 7 ungifär, det var riktigt lamt där så va inte där så länge men hann att träffa några stycken ändå! sen drog jag till Huskvarna och gick hem.. sen drack jag lite, och sen drog jag ut för att träffa Sabina och letade vi efter en fest som vi inte hittade på länge.. så kändes som att vi gick runt i hela Huskvarna, men tillslut hittade vi dit och det va på Österängen och va framme där vid 12 typ. Sen stannade vi där till klockan 03 ungifär.. sen åkte vi till Stensholm till Pierre till klockan 5 på morgonen, sen ville jag hem pga. några saker som jag störde mig på riktigt! så drog hem. Nu ska jag snart äta som tur är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback